FANDOM

Wygrywasz co chcesz! - Nowy teleturniej - Zakazany Spot Darwina promujący Bank Zachodni WBK i jednocześnie pierwszy odcinek fikcyjnego teleturnieju Wygrywasz co chcesz! na kanale G. F. Darwin. Film został opublikowany 15 października 2017.

Opis Edytuj

W tym programie wszystko jest możliwe. Dziś przekonają się o tym gospodyni Beata z Poznania, project manager Igor z Warszawy i krakowski student - Bartek. Niestety życzenia uczestników nie satysfakcjonują prowadzącego. Jak twierdzi Robert, gracze nie doceniają swojej wszechmocy a ich marzenia są bardzo przyziemne. Jedynie Bartek ma nieco szersze horyzonty, lecz w wyniku niefortunnego życzenia dosłownie znika z programu. Na jego miejsce przychodzi Wojtek, kierowca autobusu z Bytomskiego Bobrka. Jak się okazuje zna on bardzo dobrze prowadzącego programu, ale jak sam twierdzi, nie jest to miła znajomość.

Wystąpienia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dokładniejsze dzieje Wojciecha Karmy są przedstawione w teledysku piosenki Życie chłoszcze. Dowiadujemy się, że ma on dorosłego syna, który nadal mieszka z nim i jego żoną i ciasnym dawno nieremontowanym mieszkaniu.