FANDOM

Wygrywasz co chcesz! - fikcyjny teleturniej, ukazujący się na kanale G. F. Darwin.

Formuła programu Edytuj

W każdym wydaniu gości trzech uczestników. Pierwsza runda rozpoczyna się od przedstawienia zawodnika na pierwszym stanowisku. Następnie wybiera on jeden z 24 kafelków, pod którym ukryta jest kategoria pytania. Gracz mówi, o jaką nagrodę chce walczyć. Może to być dosłownie wszystko, program pod tym względem łamie zasady funkcjonowania świata. Uczestnik otrzymuje pytanie z wylosowanej kategorii. W momencie udzielenia poprawnej odpowiedzi jego życzenie jest niezwłocznie spełniane. Każda poprawna odpowiedź przynosi 100 punktów na konto gracza. Po udzieleniu odpowiedzi przez zawodnika 1. odpowiadają kolejno gracz numer 2 i 3 na tych samych zasadach.

Następną rundę rozpoczyna gracz, który zdobył najwięcej punktów (udzielił najwięcej poprawnych odpowiedzi) w poprzedniej. Odpowiada na pytanie na tych samych zasadach. Po udzieleniu odpowiedzi na pytania przez wszystkich zawodników, osoba mająca najwyższą liczbę punktów decyduje, czy chce przyjąć pytanie na siebie, czy oddać innemu zawodnikowi. Pytanie przydzielone przez uczestnika jest ostatnim w danym wydaniu teleturnieju.

Sponsorem programu jest Bank Zachodni WBK (obecnie Santander Bank Polska), czyli bank, w którym bankujesz, jak chcesz.

Prowadzący Edytuj

Lista odcinków Edytuj