FANDOM

Szewczyk Dratewka - druga Bajka Darwina na kanale G. F. Darwin. Film został opublikowany 14 kwietnia 2019.

Opis Edytuj

Rozpoczyna się kolejne spotkanie dotyczące strat i sposobów działania w związku z obecnością smoka pod zamkiem króla. Na spotkaniu nieoczekiwanie pojawia się królowa Henryka, która chce rzucić świeże spojrzenie na problem. Niestety pomysły proponowane przez uczestników nie satysfakcjonują królowej. Kobieta nieustannie szydzi z sugerowanych rozwiązań, wyśmiewa członków zebrania. Jak się okazuje, sama ma znacznie lepszy sposób na okiełznanie bestii.

Wystąpienia Edytuj

  • Królowa Henryka Kra (pierwsze i ostatnie)
  • Starszy nad monetą (pierwsze i ostatnie)
  • Lord Lizing (pierwsze i ostatnie)
  • Hrabia Paznokieć (pierwsze i ostatnie)
  • Szewczyk Dratewka (pierwsze i ostatnie)
  • Mistrz Jan (pierwsze i ostatnie)
  • Szymokno (pierwsze i ostatnie)
  • Paź Królowej (pierwsze i ostatnie)

Ciekawostki Edytuj

  • Styl i scenariusz filmu są inspirowane serialem "Gra o Tron"
  • Dwie strzałki i krzyżyk pojawiające się przed śmiałym rycerzem w animacji w środku filmu to nawiązanie do grafiki gry Heroes 3.
  • Słowa wypowiadane w dymku przez rycerza zjadanego przez smoka w animacji w środku filmu to modlitwa "Zdrowaś Mario" w języku łacińskim.
  • Latający samochód z animacji końcowej składa się z karoserii "Malucha" i skrzydeł samolotu.
  • Pojazd, którym porusza się królowa po kosmosie w animacji końcowej jest połączeniem Deloreana z trylogii "Powrót do przyszłości" oraz Poloneza.