FANDOM

Rafał (RaV) - Bóg, szef N.I.E.B.O., były pracownik C.H.A.O.S., stwórca wszechświata.

Historia Edytuj

Był kierownikiem Działu Kreatywnego w C.H.A.O.S. W firmie najlepiej dogadywał się ze Sławkiem z Działu Rozwojowego. Nie przepadał za Anetą.

Pewnego dnia postanowił rozpocząć pracę nad projektem N.I.E.B.O., przy którym pomagał mu Sławek. Po tygodniach eksperymentowania stworzył wszechświat i pokazał swój projekt współpracownikom. Cały proces powstawania świata Rafał opisał w poradniku "Tworzenie świata i okolic". Fragmenty dzieła udostępnił Grupie Filmowej Darwin, którzy opublikowali je w książce "To (nie) koniec świata". Rafał wspomniał tam o projekcie E-wolucja a także o wolnej woli człowieka.

Siedem dni później Rafał zwolnił Sławka, ponieważ ten masturbował się w niedzielę. Zmienił go w węża i wygnał do Edenu. Niestety Sławek pokrzyżował jego plany dotyczące roli człowieka na ziemii. Ludzie złamali jedyną zasadę jaką nadał im Bóg, zjedli jabłko. Spowodowało to wprowadzenie do ich życia uczucia strachu, przez co tkwili w złudzeniu jakoby zostali wyrzuceni z raju. Rafał był zmuszony odebrać kończyny swojemu byłemu przyjacielowi.

Bóg był świadkiem wielu niechcianych wydarzeń na Ziemi. Mimo że kieruje się zasadą "nie ingerować zbytnio" kilka razy przeprowadził poważne reformy. Do naprawiania błędów używa modułu "Meteoryt", który uratował pierwszą wersję Ziemi przed morderczymi dinozaurami a także modułu "Potop" którego użył, gdy na świecie szerzyło się zło, kłamstwo i rozpusta, zlecając Noemu budowę arki.

Podczas swojej kariery Rafał wprowadzał w życie wiele projektów udoskonalających życie na Ziemii. Należały do nich "Aktywacja Mocy Uśpionych", dzięki której Mojżesz mógł czynić cuda czy chociażby Projekt "Religia Miłości", stworzony we współpracy z Jezusem, polegający na pokazaniu ludziom, że są nieśmiertelni.

Do ważnych osiągnięć Rafała należy m.in. to, że założył się z Szatanem o to, czy Hiob wyprze się wiary w Boga, stworzył ukrytą wyspę zwaną Atlantydą, nie wpuścił Judasza oraz Hitlera do nieba oraz zagroził członkom G.F. Darwin wtrącenie do piekła za bluźniercze przedstawienie jego czynów w serii Wielkie konflikty. Aby lepiej rozumieć zachowania ludzi, często wstępował w ich ciała po czym sporządzał z tego dokładne raporty.

W latach 2016-2017 nie wykazywał żadnej aktywności, co mogło skutkować destrukcją N.I.E.B.O. jednak z depresji wyciągnął go Sławek, co doprowadziło do pogodzenia się Boga z Szatanem. Obecnie, jego głównym zajęciem jest bycie sędzią Sądu Ostatecznego.
Rafał w C.H.A.O.S.

Rafał w C.H.A.O.S.

Wygląd Edytuj

Charakterystyczną cechą wyglądu Rafała są długie szatynowe włosy. Dawniej, gdy pracował w C.H.A.O.S nosił je związane w kucyk, lecz odkąd stał się Bogiem zawsze ma je rozpuszczone. Posiada długą brodę i brązowe oczy. Zawsze ubiera się w białą koszulę i białe spodnie.

Rafał w teledysku Orki z Majorki

Rafał w teledysku "Orki z Majorki"

Charakter Edytuj

Rafał zawsze stara się pozostać cierpliwy. Odrobinę nieogarnięty. Tylko trochę zapominalski. Zdecydowanie źle znoszący samotność. Miłośnik wszelkiego rodzaju Regulaminów i wyznawca opinii, że gdy się już jest wszechmogącym; nie można skąpić ludziom fajnych efektów specjalnych w postaci płonących krzewów, czy rozstępujących się wód.

Zobacz też Edytuj