FANDOM

Potwory z szafy - Zakazany Spot Darwina na kanale G. F. Darwin stworzony w celu promocji sieci sklepów Ikea. Został opublikowany 7 listopada 2016.

Opis Edytuj

Anna i Tomasz kupili sobie nową szafę. Mimo swoich pokaźnych rozmiarów, mebel nie satysfakcjonuje żony, która twierdzi, że jej narzędzia pracy będą zbyt blisko narzędzi Tomasza, co może spowodować sprzężenie. Kłótnię przerywa Robert z Tuby, który wzywa Annę na nową misję naprawy świata. Okazuje się, że na jednej misji się nie kończy a tego dnia równowaga czasoprzestrzeni nieco wymknęła się spod kontroli.

Wystąpienia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno Anna jak i Robert pracują dla Corneliusa. Anna naprawia czasoprzestrzeń a Robert przydziela pracownikom zadania. Dokładniejsza historia Roberta jest przedstawiona w książce "To (nie) koniec świata" oraz w scenie po napisach odcinka Tropiciele Prawdy 2 - Mickiewicz.
  • Robert, mówiąc o tym, że Anna i Tomasz mieli dwójkę dzieci - Jana i Małgorzatę nawiązuje do postaci Jasia i Małgosi znanych z filmów Jaś i Małgosia - rodzeństwo, które przeżyło oraz Jaś vs Małgosia. Jego teoria nie jest jednak prawdziwa, ponieważ okazuje się, że małżeństwu udało się powrócić do swoich czasów.
  • Tomasz to najprawdopodobniej brat bliźniak Ludwika Montgomerego, o którym Ludwik wspominał w Kopciuszek vs Książę.
  • Na lodówce Tomasza i Anny wiszą zdjęcia nawiązujące do innych produkcji G. F. Darwin m.in. do Dracula vs Wilkołak czy serii Mistrz Motyl.

Zobacz też Edytuj