FANDOM

Piekło 2.0 - instytucja powstała po odejściu Sławka z Piekła. Jest to jednocześnie tytuł czwartego odcinka Shortów Darwina, opublikowany 16 sierpnia 2015.

Historia Edytuj

Sławek miał zupełnie inne zdanie o Adolfie Hitlerze niż Rafał. Na sądzie ostatecznym zbrodniarza nie pozwala go dopuścić do Nieba. W wyniku kłótni z Bogiem rezygnuje z szefostwa w Piekle. Zaś Stwórca zmienia zdanie postanawia uczynić Hitlera nowym szefem tej placówki. Szybko okazuje się, że Adolf źle sprawuje się w tej roli i jak twierdzi Rafał, jest nieobliczalny. Bóg reflektuje się i prosi Sławka o powrót do prowadzenia Piekła. Ten jednak odmawia i postanawia otworzyć Piekło 2.0, które miało być lepszą opcją dla grzeszników. Decyzja ta wywołała furię Rafała. Twierdził, że przez pomysł Szatana ludziom opłaca się grzeszyć, bo wiedzą, że nie spotka ich za to kara.

Spot reklamowy Piekła 2.0 Edytuj

Spot Piekła 2.0 został przedstawiony w czwartym Shorcie Darwina. Dowiadujemy się w nim, że instytucja Sławka zamiast karać ludzi za popełnione za życia grzechy, pokazuje, że nie miały sensu i były nieprzemyślane. Placówka oferuje terapie psychologiczne, uprawianie sportu, imprezy, internet i wiele innych.

Wybrani mieszkańcy Edytuj

  • Romeo
  • Merlin
  • Kuba Rozpruwacz
  • Sokrates
  • Albert Einstein

Ciekawostki Edytuj

  • Sławek nie zrezygnował w pełni z tortur. Takie kary spotykają w Piekle 2.0 ludzi, który smarują chleb najpierw masłem a dopiero potem Nutellą.

Zobacz też Edytuj