FANDOM

Paweł Katakarski - prowadzący programu Tropiciele Prawdy. Wraz z Szymonem Nowakiem udowodnił, że Mickiewicz i Słowacki żyją we współczesności.

Historia Edytuj

Paweł urodził się w Czaplinku. Ukończył technikum gastronomiczne, lecz, wbrew namowom rodziców, nie kontynuował rodzinnej tradycji prowadzenia gospodarstwa agroturystycznego. Powodem tej decyzji był fakt, iż Pawła zawsze fascynowały tajemnice i niewyjaśnione zjawiska. Wielokrotnie obserwował manewry ufo. Po ukończeniu technikum przez dwa lata był na bezrobociu. Po tym czasie otworzył własną agencję tropicielską, kupił mnóstwo sprzętu na kredyt, wziął auto w leasingu i zaczął działać. Początkowo tropił zagadki samodzielnie, aż kiedyś, w sklepie obuwniczym spotkał Szymona Nowaka. Okazało się, że wiele ich łączy – Szymon również ma kredyt i spodnie z kieszeniami. Od tamtej chwili Paweł i Szymon są Tropicielami Prawdy. Swój program w telewizji prowadzą od 2012 a ich głównym celem jest spłacenie wszystkich kredytów.

Wygląd Edytuj

Paweł Katakarski nie przywiązuje dużej wagi do swojego wyglądu. Ma długą, rudą, niezadbaną brodę i suche nieuczesane włosy spięte w kucyk. Jest on ciemnej karnacji, jego twarz sprawia wrażenie brudnej a na jego czole i wokół oczu znajduje się duża ilość zmarszczek. Tropiciel Prawdy zawsze jest ubrany w kurtkę i spodnie w kolorze zgnitej zieleni oraz podobnego koloru czapkę moro. Jak twierdzi Szymon Nowak, Paweł nieprzyjemnie pachnie. Gdy wyznał to swojemu szefowi, ten wziął się za siebie i udał się do salonu odnowy biologicznej.

Osobowość Edytuj

Katakarski nie waha się podejmować najtrudniejszych zadań, rozwiązywać skomplikowane zagadki i szukać tego, co inni uważają za niemożliwe do znalezienia oraz odkrywać tego, co nieodkryte. Przeczesuje archiwa, gazety, biblioteki, bunkry, piwnice, altanki, studzienki, szuwary, hałdy, zaspy i internet w poszukiwaniu kłamstw, tajemnic, spisków, wątpliwych teorii i podejrzanych ludzi. Jest zawzięty, dobrze zna swój cel i zawsze kieruje się spokojem.

Filmy, w których pojawił się Paweł Katakarski Edytuj