FANDOM

Neiva - elf, pasjonatka gier planszowych, bohaterka Elfiej Trylogii.

Neiva lubi "Surferów i Złodziei", nie lubi głupich gierek. Kocha Filandrela i strzelać z łuku (nie do niego, oczywiście [zwykle nie do niego]). W wolnych chwilach patrzy na księżyc i śpiewa pod nosem. Wie czego chce. Nie wie co to jest drukarka, bo nie musi. Wytworzenie kartek to dla niej czarna magia, z kolei czarna magia to bułka z masłem. A bułka z masłem to takie jedzenie (to akurat Neiva wie, choć nigdy nie próbowała). Strzela z łuku jak niegdyś Marek ze stawów lub jak Zelcer z tego, w co akurat wyposaży go K (no dobra, Neiva jest odrobinę lepsza). Nie rzuca kostkami na wiatr. Jest szczera, uparta i impulsywna, więc lepiej nie pytajcie jej o wiek... Możecie ją spotkać na pokazach czarów pod Wielką Paprocią i konkursach strzelania do tarczy (raz trafiła Nathaniela w nogę, ale upiera się, że to jego wina, bo widocznie sprowadził na siebie gniew bogów i to Erevan strzałę nosił, nie Neiva). Nie zgadza się z Mistrzem Gry. W jakiej sprawie? W każdej. A już na pewno we wszystkich. Stworzyła też własną grę “Niedobitki i Mutanci”, która wprawdzie nie ma zbyt jasno określonych zasad, ale to bez znaczenia, bo przecież od tego jest Mistrz Gry (w tym przypadku Mistrzyni), żeby mówić innym co wolno, a czego nie wolno (w tym przypadku głównie to drugie), a poza tym to jest sesja autorska, tu się stawia na kreatywność (w tym przypadku oznacza to, że lepiej nie improwizować wbrew wizji Neivy).

Neiva mieszka w drzewie i nie zawaha się go użyć w nie do końca określonych celach matematycznych (Neiva wie, co to jest matematyka, choć nie wiadomo, czy tak naprawdę jej próbowała).

Filmy, w których pojawiła się Neiva Edytuj