FANDOM

Małgosia - siostra Jasia, mieszkanka średniowiecznej wioski, wraz z bratem zjadła Czarownicę i opisała to w swojej książce.

Wychowana w niezbyt zamożnej rodzinie, Małgosia od dziecka musiała stawiać na własną inicjatywę i odwagę do mierzenia się z tym, co przynosiło jej życie. A były to: bieda, irytujący brat, problemy dojrzewania, zgubienie się w lesie, budynki niespełniające norm BHP i w końcu - czarownica, która chciała zjeść ją i Jasia, przynajmniej według oficjalnej wersji wydarzeń. Cudem wyrwawszy się śmierci, Małgosia rozpoczęła polowanie na czarownice, by jakoś pogodzić się z tym, co wydarzyło się w piecu. Nie wiadomo, jak wpadła na pomysł, że to jest właśnie dobry sposób uporania się z traumą, możliwe, że psychologia w jej czasach była jeszcze w powijakach… Nie wiadomo też, ile różdżek zebrała, nim zrealizowała swój plan i zniszczyła samo serce czarodziejskiej społeczności. Wiemy za to, że dziś prawdziwych czarownic już nie ma - dzięki pisarce, której książkę wielu ma na swojej półce.