FANDOM

Jezus Chrystus - syn Rafała, jedna z trzech osób boskich.

Historia Edytuj

Jezus jest istotną częścią projektu "Religia Miłości". Został on wysłany na ziemię, by pokazać ludziom, że śmierci nie ma i nie należy się jej bać.

Urodził się w 1 roku w stajence w Betlejem. Odwiedzili go m.in trzej królowie, którzy podarowali mu złoto, kadzidło i mirrę.

Całe ziemskie życie Jezusa było podporządkowane realizowaniu projektu. Istotną jego częścią było wydanie Jezusa przez Judasza za 30 srebrników i ukrzyżowanie. Mimo tego czynu, Jezus twierdzi, że lubi swojego oprawcę i jest mu wdzięczny.

Jego śmierć spowodowała wiele kontrowersji. Według G. F. Darwin Pokrzyżowała ona plany Rafała, który chciał, by jego syn latał, strzelał laserami z oczu i pokonywał nazistów. W końcu obaj postanowili, że Jezus skontaktuje się z ludźmi poprzez hologram i wyśle osobę, która zabierze ciało z Ziemi, by uniknąć wojen religijnych. Informacje te nie są jednak w stu procentach pewne, gdyż Rafał i Jezus zaprzeczyli części z nich w Płachcie na Byka.

W N.I.E.B.O. często Rafał czytał Jezusowi bajki na dobranoc. Opowiadał głównie o przeżyciach ze Starego Testamentu m.in. o unicestwieniu ludzkości poprzez potop.

Jezus często brał udział w programach telewizyjnych na Ziemi. Wystąpił w jednym z odcinków programu Płachta na byka, gdzie wraz z ojcem oskarżał G. F. Darwin o bluźnierstwa w ich produkcjach filmowych. Był również gościem w czwartym odcinku Dziennika Internetowego, gdzie Wojciech Kuc rozmawiał z nim o wielkanocnych zwyczajach. Pojawił się też w teledysku utworu Kluski.

Mimo dużej więzi emocjonalnej Jezus ma dość słaby kontakt z ojcem. Jak sam twierdzi, Bóg jest wiecznie w pracy, przez co nie widzi się z nim nawet kilka miesięcy. Jezus przez długi czas nie zauważył nawet, że gdy Rafał nie wykazywał żadnej aktywności, wyjechał na Majorkę.
Jezus

Jezus w "Płachcie na Byka"

Wygląd Edytuj

Jezus nosi krótki zarost oraz długie bujne ciemne włosy. Często nosi okulary przeciwsłoneczne tzw pilotki. Najczęściej ubiera się w szarą marynarkę, białą koszulkę i czarne spodnie.

Charakter Edytuj

Jezus kieruje się zasadą mówiącą o tym, że wieczny luz jest dobry na wszystko. Kocha muzykę i taniec przez co często pojawia się na ziemskich imprezach. Dzięki temu mimo zapracowania, wychowywania się w nietypowej rodzinie i dziwnych wymagań ojca jest spokojny i wolny od stresu.