FANDOM

Hades - władca krainy podziemi, bóg śmierci, były pracownik C.H.A.O.S.u.

Historia Edytuj

W C.H.A.O.S. Hades pełnił funkcję zastępcy dyrektor Anety. Często próbował na siłę jej zaimponować a prace traktował nad wyraz poważnie. Usilnie starał się wprowadzać nowe projekty, które miały urozmaicić życie pracowników i nadać im sens. W efekcie niemal zawsze był wyśmiewany a jego pomysł wyrzucany do kosza. Sam twierdził, że pracuje w atmosferze ciągłego podcinania skrzydeł.

W momencie stworzenia świata Hades stał się bogiem śmierci. Władał krainą podziemi, która była miejscem wiecznego spoczynku wierzących w niego ludzi. Na Ziemi Hades poznał swoją żonę Persefonę, z którą przez ogromną tęsknotę matki widywał tylko przez pół roku.

Po pewnym czasie praca przestała sprawiać mu satysfakcję. Jak sam twierdził stracił większość wiernych, przez co podziemie świeciło pustkami a Hades wiecznie się nudził i zamartwiał. Co więcej stracił uczucie do Persefony. Wiecznie narzekał na jej złe nastroje i z trudem wyganiał ją na Ziemię. Postanowił zupełnie zmienić swe życie i zostać czarodziejem Merlinem. Wznowił on zamknięty ze względu na duże niebezpieczeństwo projekt Rafała o nazwie "Dragon", wprowadzając na Ziemię nowy gatunek - smoki. Jego zajęciem stała się walka z niebezpiecznymi stworzeniami. Zamieszkał w wysokiej wieży na skalnym wybrzeżu wśród wrzosowisk.

Krótko potem o całej sprawie dowiedziała się Basia, która była wściekła na mężczyznę i twierdziła że zachował się bardzo egoistycznie. Przez niego sytuacja wymknęła się spod kontroli a smok Edward zdobywał coraz większą siłę z jądra Ziemi. Na szczęście całą sytuację opanowała Basia, która przeniosła siebie, Hadesa i smoka to "Niczego" i tam doprowadziła to przypadkowego samodzielnego zabicia się smoka. Hades był bardzo wdzięczny Basi i obiecał, że nie będzie łamał Regulaminu i pozostanie na Ziemii z nadzieją, że znajdzie się dla niego jakieś zadanie.

Około 2005 roku Hades został zatrudniony w ziemskiej korporacji wraz z Anubisem i Afrodytą. Ich szefem był Sławek, który często zmieniał wcielenia i założył tę firmę tylko po to, by dawać bogom trudne zadania i czerpać radość z ich dręczenia.

Wygląd Edytuj

Hades jako pracownik C.H.A.O.S.u a także w późniejszym czasie jako pan podziemi wyglądał bardzo oficjalnie. Miał starannie uczesane włosy i krótki zarost. Często ubierał się w garnitur i nosił okrągłe okulary. W momencie stania się Merlinem, Hades zapuścił długą brodę oraz zaczął ubierać się w fioletowy kapelusz czarodzieja i również fioletowy płaszcz. Po zakończeniu pracy Merlina mężczyzna powrócił do swojego dawnego stylu.

Charakter Edytuj

Istotną cechą Hadesa jest egoizm. Pan podziemia stał się Merlinem w celu zaspokojenia własnych potrzeb i nie zważał na to, że może zagrozić porządkowi całego świata a błędy, które popełnił z dużym wysiłkiem naprawiła Basia. Poza tym Hades często zasmucał się lub wręcz frustrował z powodu nieszczęśliwej miłości do Afrodyty. Mężczyzna wiele razy próbował wyznać bogini miłość, lecz ta za każdym razem go odrzucała i kierowała swoje uczucia w stronę Anubisa. Hades stał się mężem Persefony, ponieważ chciał pokazać osobom śmiejącym się z niego, że potrafi znaleźć miłość. Związek ten nie był jednak udany a bóg śmierci często narzekał na zły humor małżonki, przez co w momencie opuszczenia podziemi porzucił córkę Kory.