FANDOM

Filip Jeziorowski (nazywany również Stiven) - ofiara porwania przez kosmitów, przedmiot unboxingu w jednym z odcinków kanału, który prowadzi Pavex 5uerte.

Historia Edytuj

Jeziorowski urodził się 14 maja 1989 roku w Legnicy. Ma rodziców Biankę i Bernarda. Niewiele wiemy o jego dzieciństwie. Ukończył Uniwersytet Legnicki na kierunku geografii i protez. Obecnie jest nauczycielem geografii.

Ważnym wydarzeniem w życiu Filipa było uprowadzenie go przez kosmitów. Jak wynika z jego opisu do porwania doszło 2 czerwca 2018 roku podczas dojazdu do ogródka działkowego. Filip wyszedł z autobusu by wysikać się w polu. Nagle nad jego głową przeleciał cień a mężczyzna, spojrzawszy w górę, ujrzał statek kosmiczny. Następnie Jeziorowski został przyciągnięty na pokład magnesem wciągającym i dostał gazem w twarz, po czym stracił świadomość.

Okazało się, że mężczyzna został porwany w celu zrobienia tzw. unboxingu przez popularnego w kosmosie influencera Pavexa 5uerte. Była to część obietnicy złożonej przez kosmitę swoim widzom. Osobnik poddał testom wytrzymałościowym ubrania i przedmioty, które miał ze sobą Filip. Ku niezadowoleniu mieszkańców kosmosu Filip (nazwany przez nich jako Stiven) obudził się, usłyszawszy muzykę, którą kosmici odtworzyli z jego telefonu. Przestraszony Pavex wraz koleżanką Sheilą ponownie doprowadził do zemdlenia Filipa. Influencer dokończył nagrywanie filmu, a po wszystkim, zgodnie z obietnicą, zawiózł mężczyznę z powrotem na ziemię.

Filip Jeziorowski przerażony całym zajściem postanowił udać się do Tropicieli Prawdy by ci zbadali całą sprawę. Niestety, podobnie jak wszyscy, którym Filip opowiedział o porwaniu, Tropiciele nie uwierzyli w historię, lecz obiecali, że w przyszłości zajmą się całą sprawą.

Wygląd Edytuj

Przed porwaniem mężczyzna nie wyróżniał się niczym szczególnym. Dopiero od momentu Unboxingu człowieka Filip zawsze ma podkrążone oczy, bladą cerę i piskliwy śmiech.

Osobowość Edytuj

Filip lubi naturę. Twierdzi, że lepiej korzystać z tego, że dzień jest długi i wybrać się na działkę. Regularnie gra również w gry zarówno na konsoli jak i na telefonie.

Porwanie odcisnęło duże piętno na psychice mężczyzny. Po całym zajściu Filip ma przewlekłą nerwicę, potrafi także wypalić pięć paczek papierosów jednego dnia. Zamknął się także w sobie. Nie potrafi żyć z ludźmi przez to, że żadna osoba nie jest w stanie uwierzyć w porwanie. Poza tym kosmiczny incydent spowodował wystąpienie u niego nadludzkich umiejętności m.in. czytanie w ludzkich myślach, poruszanie przedmiotów myślą czy rozumienie języka delfinów.