FANDOM

Zabójstwo Adolfa Hitlera - trzecia część Agenta 700 i zarazem dziewiąty Short Darwina na kanale G. F. Darwin. Został opublikowany 15 kwietnia 2016.

Opis Edytuj

Akcja odcinka dzieje się przed pierwszą częścią Agenta 700. Agent Pupiec oraz Panna Grosik przychodzą na skargę do R. Twierdzą, że Zelcer nie jest dobrym agentem do wykonania misji w Brazylii a sami dostali znacznie gorsze i mniej wymagające zadania. W pokoju pojawia się Zelcer. Zirytowany agent Pupiec, by pokazać R małą inteligencję Zelcera, zleca 700 misję powstrzymania Adolfa Hitlera w 1945. Dodaje, że wchodząc do szafy, przeniesie się w czasie. Ku zadowoleniu Pupca, Zelcer uwierzył i ochoczo wszedł do szafy. Okazało się jednak, że w wyniku zbiegu okoliczności agent faktycznie przeniósł się w czasie i stanął twarzą w twarz ze zbrodniarzem.

Wystąpienia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wydarzenia z 1945 roku dzieją się przed akcją Hitler vs Sąd Ostateczny. W obu filmach pojawiła się ta sama scena wędrowania Hitlera w bunkrze.
  • Wątek Corneliusa jest kontynuowany w Tropicielach Prawdy oraz w Mickiewicz vs Słowacki 2
  • Na ścianie bunkru widać znak SSŻ-Syndykat Syk Żmij, co oznacza że organizacja Kameleona ma korzenie Faszystowskie
  • W scenie po napisach widać że dr. Schultz przeniósł się w czasie do roku 2013, a w scenie po napisach filmu Wielkie Konflikty-Kopciuszek vs Książe że dr. Schultz wysłał SMS-a do Kameleona.

Zobacz też Edytuj